2012. július 12., csütörtök

Újjászületés

Ugyan nem kapcsolódik közvetlenül az ékszerekhez, de hozzám igen, úgyhogy itt a helye.:) Tegnap egy gyönyörű főnix született a hátamra. Nagyon féltem, hogy fájni fog, de nagyon akartam,hogy ott legyen. A fájdalom a nyomába sem ért annak, amit elképzeltem, remélem, 20 év múlva is ugyanazt fogom érezni vele kapcsolatban, mint ma. Ő készítette a madaramat,  ha valaki gondolkodik egy tetováláson Szeged környékén, szívből ajánlom. Ha meggyógyul, még ennél is szebb lesz, alig várom.
Lesz ma még ékszeres bejegyzés is,most csak A Nyakat szeretném gyorsan megmutatni, ha már így túlterheltem. Ha bárki megkívánja valamelyiket ebből a káoszból, ne fogja vissza magát! :)

1 megjegyzés:

  1. Mennyei utamon végig megyek.Tűzből megszületve Ember leszek.
    Földi utamon boldogan lépkedek,földi utam végig járva, tűzzé leszek.
    Fenti utamon, tűzben lépdelek,sámándobok bőrén ragyogás leszek.
    Lenti utamon, tűzparazsán járok,sámándobok ritmusától tűzmadárként szállok .

    VálaszTörlés