2012. szeptember 2., vasárnap

Barokk

Ha van korszak, ami távol áll tőlem, az a barokk. Irodalomban iszonyat, borzalmas, olvashatatlan stílus, minden másban fölösleges pompa, fényűzés...nem szeretem. Én vagyok az, aki azért örült, mikor Versailles-ban végre leszállhatott a buszról, mert volt WC. Valahogy nem hat meg tizenakárhanyadik Lajos ágytálja és a tükörterem is csak éppenhogy. Jó, a kert szép, azt aláírom.
Most mégis valamiért a barokk az, ami eszembe jut a ma este készült jáspis szettről. Ez is az a kő volt, amit hetekkel ezelőtt vettem és fogalmam sem volt, mi lesz belőle. Többször magam elé vettem, nézegettem, de semmi. Aztán ma este elkapott az ihlet és ez lett belőle:
Elégedett vagyok a végeredménnyel.:) Remélem, nektek is tetszik és hamarosan gazdára talál.
Nézzük a jáspist. Gyakorlatilag minden területen alkalmazhatjuk, pl. az akaraterőhöz, a megvalósítási képességhez, a vérproblémákhoz, a gyomor-és bélrendszerhez, a harmonizáláshoz...
Erősíti az ellenállóerőt, segíti az emésztést, hat a cukorszintre, csökkenti a vérzést, megkönnyíti a szülést, fokozza az aktivitást, belső nyugalmat ad, segít leépíteni a bűntudatot.
Egész vonzó tulajdonságok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése