2012. szeptember 3., hétfő

De nehéz az iskolatáska....

Változatlanul nem egy én-blog, de ezt le kell írnom. Nagyon rossz nap volt. És nem azért, mert elkezdődött a tanév, hanem mert nekem 11 év után most nem kezdődött el. A részletek mindegyek, túl is fogom élni, de azért nehéz volt. Szeretek tanítani...
Mindegy.  Szegedre érve sétáltam egyet, fagyiztam, olvasgattam (abból, hogy azt hittem, én majd a szökőkútnál fogok olvasgatni, látszik, hogy mennyit jártam mostanában a városban!), hazajöttem és nekiálltam fülbevalókat gyártani terápiás céllal. Nem állítom, hogy sokkal jobban érzem magam, de legalább lett egy csomó új ékszer.
Mutatom.

Nézzük sorban. Halványkék amazonit fleur de lis fityegővel és ezüst színű köztesekkel. Ez az egyik kedvencem máról, olyan kis finom, nőies darab.








A következő még egy a tegnapi barokkos jáspisból, nagyon tetszik a forma, még mindig örülök, hogy vártam vele.

A tegnapi bejegyzésben egész részletesen olvashattok a jáspis hatásairól.
                                       

Sárkányér achát és vérkő következik, engem leginkább a chilis csokira emlékeztet.:) 

 

A pici lencse howlit, és tényleg picurka, 1 centis lencse, mert egyszer már megvilágosodtam és rájöttem, hogy hiába vonzódok én betegesen a nagy fülbevalókhoz, van, aki a kisebbeket szereti. Ha már howlit, persze muszáj volt egy nagyot is készíteni, aventurinnal és sárkány acháttal. A fülbevalóban lévő gyöngykupakokat még a borfesztiválon vettem májusban, épp ideje volt felhasználni őket.
Vörös és fekete- nagy szerelem színpár, nagy szerelem könyv, időről időre előkerül az ékszerekben, korall és ónix most éppen.
A spirált imádom, van két-három saját fülbevalóm is hasonló, most tigrisszemmel és teáskanna fityegővel készült.
 Esküszöm, kifejtem majd az összes hatást, de most kicsit leköt az önsajnálat és inkább megnézem az Éjsötét árnyékot, Johnny Depp pont jó a hangulatomhoz.

2 megjegyzés:

  1. Ha már chilis csoki és Depp, legyen a Csokoládé :) Chilivel, forrón, mert nincs az a gond, amin egy jó forró csoki ne tudna enyhíteni. Amúgy nem érdemelnek meg! És hiába közhely, lesz JOBB!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtem, Livi, már jöhetne az a jobb, várom szeretettel! Nem forró, de jó étcsoki megvolt! :)

      Törlés