2013. március 31., vasárnap

Kellene egy kis játék

Órák óta blogokat nézegetek, mindenféléket, főleg életmóddal foglalkozókat. Találtam néhány elég érdekeset, aztán egyszer csak a homlokomra csaptam, hogy úúúúristen, az enyémet ki írja? Csak nem az, aki másokét nézegeti vasárnap este ahelyett, hogy a  sajátjával foglalkozna? Szóval itt vagyok és megszületett az az ötlet, amit fészbúkon már pedzegettem.
 JÁTÉK! JÁTÉK! JÁTÉK! JÁTÉK! JÁTÉK! 
Ha túlságosan lefoglalnak a hétköznapok, hajlamos vagyok... nem is azt mondom, hogy elhanyagolni dolgokat, inkább csak kevesebb figyelmet szentelni nekik. Így volt ez nemrég a FB-oldalam számaival is. Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy közelítünk az ezer főhöz rohamtempóban! És itt kicsit könnybe lábadt a szemem, mert ez nekem nagyon nagy dolog. Annyira jó érzés, hogy ennyien szeretitek amit csinálok! Magamnak már összeállítottam egy kis csokrot a visszajelzéseitekből, ha padlón vagyok, ha nincs ihlet, ha nehezebben mennek a dolgaim, akkor hihetetlen erőt adnak a soraitok! Köszönöm szépen mindenkinek, aki velem van, remélem, sokan jönnek még!
És a játék. Sokat gondolkodtam a nyereményen, mert ugye ezer fő az ezer fő. Sőt, nem is ezerre gyúrok, hanem... hanem 1043-ra. (Most 943 ember kedveli az oldalam, húzzunk bele, legyen plusz száz a játék idejére!) Méltóképp szeretném ünnepelni ezt a számomra hihetetlen számot, ezért a nyeremény három részből fog állni: 

1. Egy egyedi igények alapján elkészített Kívánság karkötő. (Tudjátok, a korábbi PS.)
2. A karkötőhöz színben passzoló csavaros fülbevaló
3. Egy könyvjelző, szintén a Te kívánságaid alapján.


Jó lesz? Megcsináljuk? 
Csak annyit kérek, hogy az alábbi űrlapot töltsétek ki és már részt is vesztek a játékban! 
(Kérek mindenkit, hogy egyszer válaszoljon a kérdésekre, a többszörös nevezéseket törlöm.) 

Bár a játékban való részvételnek nem feltétele a megosztás, de sokat segíthet, hogy jamarabb elérjük a kitűzött célt! :)
Sok sikert, jó játékot! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése