2015. szeptember 20., vasárnap

"ÚJ LAKÁST KERESEK BAGOJNAK"

Nem is akármilyet, olyat, ahol szerető társra talál, aki megosztja vele a hűvös őszi napokat és a hideg téli estéket, aki a nyakába veszi és magával viszi, bárhova is megy... Bagolynak számos pozitív tulajdonsága van, hogy csak a legfontosabbakat említsem: 1. cuki 2. hosszú láncon tarthatod 3. mindenhez passzol a színe 4. cuki 5. bölcsen hallgat 6. ha formában van, leveleket hoz, Harry Potternek legalábbis bejött.
Alapvetően nem bírom a  madarakat, de ha ez a kis fehér a képen hozzám szeretne költözni, mindenképp néznék neki valami helyes dobozt. Vagy...miben laknak ezek? Mindegy, szóval egy azt keresnék neki, amiben laknak a baglyok. 
Ezt a kis cukorborsót ugyan nem tudom felajánlani senkinek, pláne, mert megtartanám, de a saját verziómnak tényleg új házat keresek.:) Jó régen csináltam már ilyen láncokat és most találtam még egy fehér és egy piros baglyot. A piroshoz még nem nyúltam, a fehérhez csak howlit és lánc kellett és már el is készült újra a jó öreg baglyos nyaklánc. Jó hosszú, pulcsival, garbóval is jól néz ki, ráadásul azt hiszem, ez most az utolsó ilyen fehér baglyom. Másmilyen van még, de az kicsit giccses nekem, nem biztos, hogy megcsinálom. 
És hogy kik segítenek  új lakást keresni neki? 
"Járta Micimackó a Százholdas Pagonyt. Ott állt, ott bámészkodott, ahol azelőtt a Bagoly háza volt... Bizony, az most nem festett háznak. Olyan volt, mint egy fa, amit kidöntött a szél. Ha meg a házadnak ilyen pofája van, akkor itt az ideje, hogy más lakás után nézzél. Micimackó "Titokzatos Izenet"-et talált aznap reggel a kuckója előtt: "ÚJ LAKÁST KERESEK BAGOJNAK TE IS UTÁNANÉZHETNÉL HALLOD NYUSZI." Míg azon törte a fejét, hogy ez mit jelenthet, Nyuszi ott termett és megmagyarázta.

 - Hagytam ám ilyen üzenetet a többieknek is - 

mondta Nyuszi -, megmagyaráztam mindnek, mit jelent; most ők is fognak keresni. Na isten áldjon, elég dolgom van. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése