2015. november 9., hétfő

Barátnőknek készült


Azt hiszem, nincs öt barátnőm. Illetve van, persze, de a két legnagyobb baráti társaságom 4-4 fős (persze a párokat nem számoljuk) és egyik sem csak csajos. Szóval nincs egy olyan ötfős társaság, amire olyan igazi szexésnyújorkosan azt mondanám, "én és a barátnőim". Inkább jóbarátokosban nyomjuk, azt hiszem, ha már sorozatozunk. 
Soha nem voltam az az összeöltözős típus sem (bár a tesómmal van egy kép, amin szándékosan majdnem egyforma ruhában vagyunk, de még vele sem igazán. Mondjuk vele ugye ott a közös tetkó. A közös ruhás képet persze nem találom, tudod, Bubu, a csíkos GAP. )És persze az sem zavar, ha valakin ugyanolyan ruha van, mint rajtam, még soha nem mentem haza emiatt sehonnan, legalább másnak is jó ízlése van..:)  Bár az egyik nyári esküvőn azért vicces volt, ha valaki eldobott volna egy követ, az jó eséllyel egy pöttyös ruhás csajt talált volna el, és mivel betegesen vonzódom ehhez a mintához, természetesen én is közte lehettem volna... 
Készülnek szép sorban a karácsonyi ajándékba szánt ékszerek és mindegyiknél kapok egy kis betekintést a megrendelő életébe is, ami aztán segít, hogy tényleg személyre szóló ajándék készülhessen (zárójelben: a hétvégi ásványbörzén továbbra sem jött meg a  kedvem ahhoz, hogy telirakjak egy asztalt 30 egyforma könyvjelzővel meg 50 egyforma karkötővel és egész nap mosolyogva próbáljam eladni őket...). Nem nagyon akarok spoilerezni, mert nem tudom, ki ismer magára és ki nem, ki olvas és ki nem, a lényeg, hogy egy (az enyémeknél ) nagyobb baráti társaság remélhetőleg néha egyforma ékszerben fog pompázni, és remélem, elnyeri a tetszésüket ez a rózsakvarc karkötő! 


Gondoltam, mentegetőzök kicsit a képek miatt, de inkább mégse. Napok óta először nem arra húzom föl a redőnyt, hogy a szemben lévő házat sem látom a ködtől. Most végre jó, kicsit a nap is süt, és bár csináltam már ezeknél sokkal jobb képeket, azért egy kicsit talán így is átjön, hogy milyen szép ez a rózsakvarc. És azt kívánom a  lányoknak, hogy 20 év múlva is ugyanígy együtt ünnepeljenek, érezzék és mutassák meg, hogy összetartoznak. Ha kell, minden évben besegítek valami közös ékszerrel! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése