2015. november 5., csütörtök

Feketén a hófehér

A fekete-fehér kombinációt ruhákban azért szeretem, mert bármikor, bárhova fölvehető. Amikor kipakolom a téli ruháimat, mindig megdöbbenek, hogy mennyi fekete van köztük (úúúristen, egész télen olyan leszek, mint egy nagy varjú!!), de aztán minden évben rá kell jönnöm, hogy ennél praktikusabb színt még nem láttam. Fényképeken azért szeretem, mert a legegyszerűbb bármi is egyből hű, de nagyon művészinek néz ki, ha fekete-fehérben fényképezzük! Ha pedig mondjuk fekete a háttér és fehér a téma... szép.
               

Egyedül talán lakásban és munkahelyen nem tudom elképzelni ezt a kombót, már sokszor írtam, nekem kellenek a színek.
Honnan jött a téma? 
Bele vagyok borulva a karácsonyi rendelésekbe, szépen ütemeztem, haladok, nem furdal a lelki, ha keddenként rá sem tudok nézni a gyöngyökre, ügyesen kész leszek időben mindennel. Úgyhogy simán belefér egy-két ad hoc történet, mondjuk egy hétfőn vagy kedden elhangzó "nagyon szeretnék valami szép feketét max egy kis fehérrel , de nem sürgős, csak szombatra kell." Nyaklánc nem, "csak" karkötő és fülbevaló. Bálra, azt hiszem. És persze ilyenkor nem elégszem meg azzal, hogy fölfűzök egy sor ónixot aztán tessék, kalap-kabát, lehet vinni, mert mégiscsak egy bál és mégiscsak szabad kezet kaptam, annyi csak a megkötés, hogy fekete legyen és hosszú fülbevalóval. Tegnap este negyed 11-kor jutottam oda, hogy egyáltalán el tudjam kezdeni, de azt gondolom, megérte egy kicsit tovább ébren maradni:
      
A képek messze vannak a tökéletestől, a neonfénynél, nap nélkül kihívást egyelőre ennyire tudom megugrani. "Színesben" is elkészült, már amennyire ez egy fekete-fehér ékszernél egyáltalán lehetséges: 
A bejegyzés címével kihagyhatatlan labdát adtam saját magamnak, úgyis régen hallgattunk zenét! Ezzel kívánok most szép estét! 


A nem ékszereket ábrázoló képek forrása ezúttal is a Pinterest!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése